Valgmodul - Master i IKT og Læring
Forandring gennem deltagelse - metode til at implementere studentercentreret hybrid e-læring

Valgmodul - Master i IKT og Læring
Forandring gennem deltagelse - metode til at implementere studentercentreret hybrid e-læring

Fakta
Dette valgfag adresserer behovet for udvikling i organisationer og af de professionelle, når lærere og undervisere bliver læringsdesignere.
Kurset giver nye værktøjer til skoleledere, IT- og akademiske supportere, undervisere og pædagogiske ledere til at lede innovations og ibrugtagningsprocesser ift studentercentreret hybrid elæring. Kurset anvender "The Student Centred hybrid elearning Implementation Methodology" (SC-Hybrid) og tester den i de MIL-studerendes organisationer. Denne metode omfatter fem faser. På kurset vil deltagerne arbejde med metodens tre første faser: ”Envisioning, Preparing og Piloting”.
Modulet er designet som studentercentreret hybrid læring baseret på aktionslæring og designtænkning.
Praktisk om modulet
- Type: Valgmodul (5 ECTS) under temarammen "Digital didaktik". Se modulbeskrivelse i studieordningen.
- Sted: Ud over face-to-face-seminarer vil det meste af undervisningen i forløbet foregå virtuelt.
Seminardatoer, undervisningssted og øvrige udgifter
Muligheder for enkeltfag
Enkeltfag er en mulighed for dig, der ikke nødvendigvis ønsker at afslutte en fuld deltidsuddannelse.