Aalborg Universitets Profil

På AAU tror vi på, at viden kan og skal forandre verden. Derfor er AAU et universitet med ambitioner, der rækker langt udenfor murene og ind i kernen af de mest presserende globale og lokale brændpunkter. Vores søgen efter viden starter og slutter altid i samspil med omverdenen, orienteret mod de reelle problemer og de missioner, der skal løftes i fællesskab for at nå de bæredygtige løsninger. Disse missioner er drivkraften bag vores virke.

AAU's profilfolderAAU's profile brochure

Aalborg Universitets Profil

AAU's profilfolderAAU's profile brochure

Fra viden til samfundsnytte - Aalborg Universitets bidrag til innovation, iværksætteri og grøn omstilling

Læs om AAU, der fortsat er det mest samarbejdende universitet. Og om den store udvikling i antallet af AAU-baserede iværksættervirksomheder. Og om AAU's stærke forskningsprofil inden for det grønne område

Hent IRISgroup-rapporten: Fra viden til samfundsnytte

Bæredygtighed på AAU

Se hvordan Aalborg Universitet arbejder med bæredygtighed i forskning, uddannelse, samarbejde og den daglige drift.

Bæredygtighed