ForsideOm AAUProfilÅrsfest

AAU's årsfest

Universitets­festen

Universitetsfesten blev afholdt første gang i 2015. Det er årets største fest, hvor studerende, ansatte og samarbejdspartnere mødes og fejrer AAU med middag, live-musik og dans. I 2024 fejrer vi Aalborg Universitets 50-års jubilæum og derfor er festen større og kun for ansatte og studerende. Vi gør plads til 2.200 deltagere.

AAU's årsfest

Universitets­festen

I år bliver AAU's universitetsfest afholdt den 31. maj. Universitetsfesten er årets fest, hvor AAU’s studerende og ansatte mødes. Festen afholdes i AKKC, hvor der er middagsbuffet, live-musik og gode priser i baren. Husk at købe billet for at deltage i universitetsfesten.

Fejr AAU sammen og skab uforglemmelige minder til vores 50-års jubilæum.

thumbnail

AAU Universitetsfest 2019

AAU Universitetsfest 2019

Husk!

• Det gode humør
  • Festtøjet
  • Og selvfølgelig din billet. Der er ingen entré uden gyldig adgangsbillet.

Kom gerne i god tid og nyd en drink med dine medstuderende eller kolleger, inden festen går i gang.

Vigtig praktisk information om universitetsfesten