ForsideUddannelseSPS

Ofte stillede spørgsmål om SPS

Her kan du læse mere om SPS (specialpædagoisk støtte) og nogle af de spørgsmål, der oftest bliver stillet angående SPS.

Ofte stillede spørgsmål om SPS

Kontakt SPS

Nuværende og kommende studerende på Aalborg Universitet kan kontakte SPS-kontoret for vejledning om SPS.

Tlf. nr.: 9940 9430
Åbent tirsdag og torsdag mellem kl. 10-12.

Mail: sps@aau.dk

Book samtale om SPS

Har du brug for en længere samtale, er der mulighed for at booke en telefonsamtale eller et Skype-møde. Samtalerne ligger om mandagen (fortrinsvis mellem kl. 10-11).

Du booker en samtale ved at sende en mail til sps@aau.dk, hvor du skriver dit studienummer og hvad din henvendelse drejer sig om. I mailen skal du desuden skrive, om du ønsker en telefonsamtale (husk telefonnummer) eller et Skype-møde.

Send din ansøgning til sps@aau.dk

Ansøgninger skal sendes via din student-mail til sps@aau.dk.