ForsideNyhederEkspertlister

Ekspertliste: Overenskomstforhandlinger 2023

Onsdag den 4. januar 2023 blev overenskomstforhandlingerne - OK23 - sparket i gang, og der er i sandhed lagt op til drama. Aalborg Universitet har samlet en liste over eksperter, der kan udtale sig til medierne om overenskomstforhandlingerne – og du kan finde listen her.

Ekspertliste: Overenskomstforhandlinger 2023

Nedenfor har vi samlet en række forskere fra Aalborg Universitet, som kan bidrage til at forklare overenskomstforhandlinger 2023 i forhold til arbejdsmarkedet, udfordringer på arbejdsmarkedet, det økonomiske aspekt og kommunikationen bag.